Ga naar inhoud
Home
Stroom & Gas
Over Gewoon Energie
Klantenservice
Zoeken naar:
Inloggen
Mijn Gewoon
Contactformulier Chatbot
Gerrie
2022-01-20T08:31:46+00:00
Contactformulier.
Vraag? Melding? Kom maar door.
Vul ‘t formulier in en we komen zo snel mogelijk bij je terug!
Ben je al klant bij Gewoon?
(Vereist)
Ja
Nee
Mijn vraag gaat over:
(Vereist)
Mijn vraag gaat over... *
Contract
Facturen & betalen
Verbruik & meterstanden
Iets anders
Contract
(Vereist)
Verlengen
Huidige tarieven en looptijd
Verhuizen
Opzeggen
Annuleren
Inloggen
Facturen & betalen
(Vereist)
Ik wil een kopie factuur
Betalingen
Vergoeding declareren
Verbruik & meterstanden
(Vereist)
Meterstanden doorgeven
Termijnbedrag aanpassen
Maandelijks energierapport
Yes, wat goed dat je wilt verlengen en zo lekker Gewoon blijft! In Mijn Gewoon kun je zien of je al een aanbod hebt gekregen. Maar, je kan ook op de homepage de tool invullen.
(Vereist)
Je logt in met je klantnummer (je vindt deze in één van onze mailtjes). En je wachtwoord heb je ontvangen bij het aanvragen van je account. Ben je deze vergeten? Klik bij het inloggen op ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten'.
(Vereist)
Wil je je contract annuleren binnen de 14 dagen bedenktijd? Dat kan door het herroepingsformulier (gewoonenergie.nl/voorwaarden > 'overig') in te vullen en per e-mail te versturen naar klantenservice@gewoonenergie.nl.
(Vereist)
Je huidige tarieven en looptijd vind je terug in Mijn Gewoon onder ‘Producten’. Klik rechtsboven om in te loggen.
(Vereist)
Contract opzeggen? Wat jammer… Vul hieronder je aansluitgegevens in, de reden van opzegging en de datum wanneer je weg wilt. Als je naar een andere energieleverancier overstapt wordt het contract bij ons vanzelf gestopt.
(Vereist)
Wat leuk, een nieuwe woning! Regel je verhuizing makkelijk en snel in Mijn Gewoon. Klik rechtsboven om in te loggen.
(Vereist)
Al je facturen vind je in Mijn Gewoon onder ‘Facturen. Klik rechtsboven om in te loggen.
(Vereist)
Checken of er nog een factuur openstaat of facturen downloaden voor eigen registratie? Bekijk ’t in Mijn Gewoon. Klik rechtsboven om in te inloggen.
(Vereist)
Wil je de opzegvergoeding van je vorige energieleverancier laten declareren? Stuur de eindnota van deze leverancier door naar klantenservice@gewoonenergie.nl.
(Vereist)
Verzoek ontvangen om je meterstanden door te geven? Log in op Mijn Gewoon en klik op ‘meterstanden doorgeven’.
(Vereist)
Termijnbedrag aanpassen? Dat doe je gemakkelijk zelf. Log in op Mijn Gewoon en ga naar ‘Termijnbedrag’.
(Vereist)
Je maandelijkse verbruik inzien. Wel zo handig. Log in op Mijn Gewoon en vind alles wat je zoek onder ‘Verbruik’.
(Vereist)
Wat is je vraag of opmerking?
(Vereist)
E-mailadres:
(Vereist)
Klantnummer:
(Vereist)
Postcode:
(Vereist)
Huisnummer (+ toevoeging):
(Vereist)
Telefoonnummer
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Page load link
Ga naar de bovenkant