Contact.

Zoek je contact?

Bij Gewoon Energie vind je zelf snel antwoord op je vraag via het overzicht op de klantenservice-pagina of door middel van chatten met Gerrie.

Mijn Gewoon

Regel ‘t zelf in jouw klantportaal.

  • Termijnbedrag aanpassen
  • Verhuizing doorgeven
  • Verbruik bekijken
  • (Betaal) gegevens wijzigen
  • Nota’s en facturen inzien
  • Contractwijzigingen doorvoeren

Toch nog een vraag?

Neem contact op als je geen antwoord op je vraag hebt kunnen vinden, een melding wilt doorgeven, of als je een klacht hebt. Let op: het is momenteel erg druk, waardoor de wachttijd langer kan zijn dan je gewend bent. Bedankt voor je begrip en geduld!

Kom je er echt niet uit met de hulp van Gerrie de chatbot of onze FAQ’s?
Neem dan contact op met ons op.

Onze klantenservice staat van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 voor je klaar. Op feestdagen en in het weekend zijn wij gesloten.

Ben je niet tevreden over de wijze waarop Gewoon Energie jouw klacht heeft afgehandeld, dan kun je een externe onafhankelijke geschillencommissie inschakelen. Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Energie, geschillencommissie Energie Prijsplafond en de Geschillencommissie Energie Zakelijk. De Geschillencommissie doet een voor beide partijen bindende uitspraak. Ga naar degeschillencommissie.nl voor meer informatie of bel naar het telefoonnummer: 070 – 310 53 10 (jouw gebruikelijke belkosten).